19 septembrie, 2009

Scurta introducere...


M-am gandit sa postez cateva aspecte legate de aceast job. In primul rand, unii il considera doar un hobby in timp ce altii castiga bani frumosi. Din punctul meu de vedere, nu neaparat meseria caracterizeaza omul, ci pasiunile sale, iar daca cele doua se imbina este perfect. M-am hotarat sa ma axez pe acest blog pe traduceri: ce inseamna sa fii translator, cum devii translator, sa vorbim despre si in limbi straine, despre atestate, cursuri, intr-un cuvant despre toate aspectele acestei "pasiuni". Eu sper, visez cu ochii deschisi la momentul in care imi voi obtine acest atestat si voi putea profesa asa cum se cuvine ca si translator. Dar pana atunci mai sunt 2 ani de masterat. Ca sa inchei aceasta introducere, toata lumea este invitata sa viziteze si sa posteze pe acest blog pentru ca este facut din placere, cu scopul de a ne cunoaste si de a discuta despre o pasiune comuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu